E fa'afefea ona filifili su'ega coaxial?

E fa'afefea ona filifili su'ega coaxial?

Talofa, sau e fa'atalanoa a matou oloa!

O le Coaxial switch o se faʻaogaina eletise eletise e faʻaaogaina e fesuiai ai faailo RF mai le tasi ala i le isi.O nei ki o lo'o fa'aaogaina lautele i fa'ailoga fa'asologa o tulaga e mana'omia ai le tele o taimi, maualuga le malosi ma le maualuga o le RF.E masani foi ona faʻaaogaina i faiga faʻataʻitaʻiga RF, e pei o antennas, satelite fesoʻotaʻiga, fesoʻotaʻiga, nofoaga autu, avionics, poʻo isi talosaga e manaʻomia ona fesuiaʻi faailo RF mai le tasi pito i le isi.

sui fa'akoaksi1

Sui uafu
Pe a tatou talanoa e uiga i suiga o le coaxial, e masani ona tatou fai atu nPmT, o lona uiga, n pou m togi, o le n o le numera o ports ulufale ma m o le numera o ports gaosiga.Mo se faʻataʻitaʻiga, o le RF ki faʻatasi ma le tasi pusa faʻapipiʻi ma lua pito i fafo e taʻua o le SPDT/1P2T.Afai o le RF ki e tasi le faʻaoga ma 14 gaioiga, e manaʻomia ona tatou filifilia le RF ki SP14T.

4.1
4

Fa'afesuia'i tapula'a ma uiga

Afai e tatau ona sui le faailo i le va o pito e lua antenna, e mafai ona tatou vave iloa e filifili SPDT.E ui lava o le lautele o filifiliga ua faʻaitiʻitia i le SPDT, e manaʻomia pea ona tatou feagai ma le tele o faʻataʻitaʻiga masani na tuʻuina atu e le au gaosi oloa.Matou te manaʻomia le faitau ma le faʻaeteete i nei taʻiala ma uiga, e pei o le VSWR, Ins.Loss, faʻaesea, faʻasolosolo, ituaiga fesoʻotaʻiga, malosiaga malosi, voltage, faʻatinoga ituaiga, faʻailoga, faʻamatalaga, faʻatonuga o le matagaluega ma isi mea e filifili ai.

Auala ma le ituaiga feso'ota'iga

Matou te manaʻomia le fuafuaina o le tele o taimi o le faiga ma filifili le kiliva coaxial talafeagai e tusa ai ma le taimi.Ole maualuga ole fa'agaoioiga ole fa'aogaina ole fa'afeso'ota'i e mafai ona o'o atu ile 67GHz, ma o fa'asologa eseese o suiga fa'afeso'ota'i e eseese auala fa'aoga.E masani lava, e mafai ona tatou faʻamasinoina le faʻaogaina o le faʻaogaina o le coaxial ki e tusa ai ma le ituaiga fesoʻotaʻiga, poʻo le faʻafesoʻotaʻi ituaiga e fuafua ai le tele o taimi ole ki.

Mo se faʻataʻitaʻiga 40GHz talosaga, e tatau ona tatou filifilia se fesoʻotaʻiga 2.92mm.O feso'ota'iga SMA e tele lava ina fa'aogaina i le fa'asologa o taimi i totonu ole 26.5GHz.O isi feso'ota'iga masani fa'aoga, pei ole N-ulu ma le TNC, e mafai ona fa'agaoioi ile 12.4GHz.Mulimuli ane, o le BNC connector e na'o le 4GHz e mafai ona galue.
DC-6/8/12.4/18/26.5 GHz: So'oga SMA

DC-40/43.5 GHz: 2.92mm so'oga

DC-50/53/67 GHz: 1.85mm so'oga

Malosiaga malosi

I la matou talosaga ma le filifilia o masini, o le malosi o le mana e masani lava o se vaega autu.O le a le tele o le malosi e mafai e se ki ona tatalia e masani lava ona fuafua i le mamanu masini o le ki, mea e faʻaaogaina, ma le ituaiga o fesoʻotaʻiga.O isi mea e fa'atapula'aina ai le malosi o le ki, e pei o taimi, vevela fa'aogaina ma le maualuga.

Malolosi

Ua uma ona matou iloa le tele o taʻiala autu o le coaxial switch, ma o le filifiliga o mea nei e faʻalagolago atoa i le manaʻoga o le tagata faʻaoga.

O le coaxial switch e aofia ai le electromagnetic coil ma le maneta, lea e manaʻomia le DC voltage e faʻaulu ai le ki i le ala RF tutusa.O ituaiga voltage e fa'aaogaina mo le fa'atusatusaga o suiga o le coaxial e fa'apea:

Coil laina eletise

5VDC 4-6VDC

12VDC 13-17VDC

24VDC 20-28VDC

28VDC 24-32VDC

Ituaiga Avetaavale

I le ki, o le aveta'avale o se masini eletise e fa'afeso'ota'i RF mai le tasi tulaga i le isi.Mo le tele o suiga RF, e fa'aogaina le valve solenoid e fa'atino ai le feso'ota'iga fa'ainisinia i le feso'ota'iga RF.A tatou filifilia se ki, e masani ona tatou feagai ma ituaiga fa o ta'avale eseese.

Faisafe

A leai se eletise e pulea fafo e fa'aogaina, e tasi le alalaupapa e ola pea.Fa'aopoopo le paoa mai fafo ma fesuia'i e filifili ai le auala talafeagai;Pe a mou atu le voltage i fafo, o le a otometi lava ona sui le ki i le ala masani o loʻo faʻatautaia.O le mea lea, e manaʻomia le tuʻuina atu o le eletise DC faʻaauau e taofi ai le ki e sui i isi ports.

Fa'amauina

Afai e manaʻomia e le ki faʻapipiʻi ona faʻamautu lona tulaga fesuiaʻi, e manaʻomia le faʻaauau pea ona tui i le taimi nei seia oʻo ina faʻaogaina se ki o le eletise DC e suia ai le tulaga o loʻo i ai nei.O le mea lea, o le Place Latching drive e mafai ona tumau i le tulaga mulimuli pe a uma le eletise.

Latching Self Cut-off

E na'o le ki e mana'omia le taimi nei i le faagasologa o suiga.A mae'a le suiga, o lo'o i ai se tapuni tapuni otometi i totonu o le ki.I le taimi nei, o le ki e leai se taimi.O lona uiga, o le suiga o le faagasologa e manaʻomia ai le eletise fafo.A maeʻa le taotoga (a itiiti ifo i le 50ms), aveese le voltage i fafo, ma o le ki o le a tumau i luga o le auala faʻamaonia ma o le a le fesuiaʻi i le uluai alalaupapa.

E masani ona tatala

Ole auala galue SPNT e na'o le aoga.A aunoa ma le pulea o le voltage, e le mafai ona faʻauluina uma auala fesuiaʻi;Fa'aopoopo le eletise mai fafo ma sui e filifili ai le auala fa'apitoa;A la'ititi le voltage i fafo, e toe fo'i atu le ki i le tulaga e le o fa'atautaia uma alalaupapa.

Le eseesega i le va o Latching ma Failsafe

Ua aveese le malosi e pulea ai le saogalemu, ma ua sui le ki i le ala masani e tapuni;O le latching control voltage ua aveese ma tumau i luga o le auala filifilia.

A tupu se mea sese ma mou atu le mana RF, ma e manaʻomia le filifilia o le ki i se auala faʻapitoa, e mafai ona mafaufauina le suiga Failsafe.E mafai foi ona filifilia lenei auala pe afai o le tasi alalaupapa e masani ona faʻaaogaina ma le isi auala e le masani ona faʻaogaina, aua pe a filifilia se auala masani, e le manaʻomia e le ki e tuʻuina atu ai le eletise eletise ma le taimi nei, lea e mafai ona faʻaleleia atili le malosi.


Taimi meli: Tes-03-2022